fredag 23 maj 2014

Stök

Stökig dag.
Dagis stängt = Svante ska lämnas till farmor
Jonas på konferens = hunden ska också lämnas till farmor.

När jag stod packad och klar med kassar med hundmat och extra kläder så tappar jag jobbtelefonen i golvet så att batteriet flög åt ett håll och skalet åt ett annat.

Jag satte ihop den och insåg att jag glömt pin-koden.
Efter två försök blev jag hotad av Nokian att en felaktig kodinslagning till och den skulle explodera. (eller något liknande)

Jag hade jackan på mig och det var 50 grader varmt ungefär - stress-svetten flödade över hela kroppen.

Var hade jag lagt pin-koden? Hunden gläfste och barnet gnällde och ville gå.

Hittade den tillslut i en låda jag knappt visste vi hade och fick sedan gå in på toa och badda pannan med papper.

Jonas kom hem! - logistiken har kollapsat...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar