måndag 5 maj 2014

Livets cirklar går runt runt runt...

...och så slog jag världsrekord igen.
Jag skulle ju aldrig curla barn igen hade jag dyrt lovat mig själv när andra barnet kom...är ju 13 år äldre och 13 år visare sedan första barnet anlände kan man ju tycka...
Crap också!

Hur som helst har jag aldrig gillat mellanmjölk. Mina lägen är närmare gaspedalen i botten eller urvriden trasa på soffan.

Därför blir ingen förvånad över att jag - som är omutbar i leksaksaffären - ger min lilla femåring min gamla iphone?...
Och det var väl inget att skryta över säger ni - så gör ni också.
Jamen-tecknar-ni-ett-eget-abonnemang-så-den-lille-kejsaren-kan-ringa-och-surfa-då??????

Vi kan väl säga att jag upplever eftertankens kranka blekhet nu.
Fast det kanske bara är bävan för att alla föräldrar på dagis kommer hata mig ett långt tag när deras barn svärmar hem och börjar tjata?

Whatever. Jag har köpt kärlek och popularitet för minst en vecka...ungen är överlycklig - bara att njuta....

2 kommentarer:

  1. Wow, i vilken leksaksaffär har du varit omutbar.....
    ;-))
    morsan

    SvaraRadera
  2. Nu ska du inte vara sådan..:) Vi är ju på semester när vi är med dig - då ska man ju få shoppa, eller?

    SvaraRadera