tisdag 20 maj 2014

Status

Igår blev jag utmanad av min "ölands-väninna" (som jag gillar att kalla henne) på facebook. Man skulle skriva tre saker man var tacksam för i sin status.

Jag är riktigt usel på sådant där och jag hoppas hon inte tog illa upp för att jag larvade mig...
Det är ju egentligen inget svårt, men jag har en liten tröskel att komma över när det gäller att skriva samma saker som andra. Jag vill inte. Och allt bra att vara tacksam över var ju redan taget, solsken och glada barn och sådant.

Så det blev istället: (nu får ni ju en repris, ni som redan sett på facebook - blunda om det är plågsamt med sådana)

Alltså, jag är väldigt tacksam över (tro inget annat):

1. Att jag inte är en dansk gris
2. Jag har inte klamydia
3. Jag vaknade upp utan hemorrojder i morse.

Ni får också gärna skriva vad ni är tacksamma över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar