måndag 25 november 2013

Pust

Bra kvinna reder sig själv och lagar även sina egna tänder tyckte hon...
Eftersom hon är sabla lat också och inte orkar ringa och springa till tandläkaren, så gick hon till Apoteket och hittade någon slags tandmassa som kostade 50 spänn att använda som provisorisk fyllning.


När jag kom hem och hade ätit och gick upp för att täta sprickan så föll fyllningen samman...
Alltså vad är det för kinesiskt skit de använder i mina tänder?..

Det skulle ju rengöras före och sättas på med t ex en tops - nu fick jag typ dutta en klutt på fingret och trycka till på tanden..

Jag har väl tryckt in herpes och streptokocker och allt möjligt i tanden nu...

Nästa vecka har jag tid och jag hoppas att det håller till dess och att det inte blir en massiv böld av zombie-bakterier därunder.

Utesluter väl inte ett till akutbesök innan min bokade tid antar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar