måndag 11 november 2013

Ohlala.

Jonas och jag har varit ett par längre än jag gitter räkna.
Många år är det och livet blir lätt en rutin.
Jag drar härmed mitt strå till stacken för att få in lite spänning och förnyelse i sängkammaren...


Ja ni ser det exklusiva fodralet och hur det mystiska redskapet glänser?

Min nya bettskena har anlänt till huset!

Jo, jag måste erkänna - jag är en tandgnisslare. Efter senaste behandlingen av min tuggtand (rotfyllning minns ni va?) så har den blivit en bra bit lägre än förr.
Det har medfört att jag biter lite annorlunda....och i natt vaknade jag av att jag höll på att bita av en tand..

Ruskigt vilken kraft man har när man tar i och biter allt vad man har.
Jag gör det aldrig i vaket tillstånd eftersom jag inte äter kokosnötter, så jag fick en liten chock i natt.

Nu har jag ordnat vaddering i munnen - hoppas den inte kväver mig i sömnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar