fredag 15 november 2013

Cirklarna rubbade.

Herregud - det har bestämts att jag och Jonas ska ut och äta på restaurang med vänner ikväll...
Barnvakt har ordnats och bord har bokats.
Detta är stort. Jag känner mig lite som kungafamiljen när jag på fullt allvar tänker "jag ska åka tåg".

Hur ska det gå? Jag har inga kläder. Håret är gråspräckligt som på en pärlhöna. Det finns inget frisyrgele hemma. Svante gjorde en olycka i sängen inatt så jag skulle behöva en tupplur.

All denna oro....och så blir det jättekul när jag kommit iväg...

Lite KBT kanske?

Fotnot: jag har massor av snygga kläder som hänger därhemma...det är bara så att jag de sista fyra månaderna har växt en hel storlek (visst är det skumt?) så jag kan inte få på mig de små asen...

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni fick det riktigt trevligt och gott :)
    Nettan.

    SvaraRadera
  2. Jajamensan, tack Nettan. Dyrt men värt varenda öre..:)

    SvaraRadera