måndag 25 november 2013

Just det

Självklart vill ni veta vad jag gjorde i helgen.
Vi var och hälsade på min far och min lillasyster med familj.
Svante sade i bilstolen utanför att han minsann inte ville gå in.
Väl inne skulle han sitta buttert bakom pappa och vara tyst.
Efter fem minuter lekte han glatt med kusinen och lagade mat på låtsasspisen.

Det var hemskt trevligt, och efteråt åkte vi hem till Jonas föräldrar och fick middag.

Man kan säga att vi smörjde kråset...

Jonas fick också gråtfärdig säga till sina föräldrar att vi skulle dämpa oss med julklapparna i år.

Ja ni vet nog att Jonas älskar tomten och hans klappar...hela årets fest blev förstörd tyckte han.

Kallsinnig som jag är brydde jag mig föga. Jag tänker inte låta oss bo i en kartong för att vissa ska få prassla med papper i 20 minuter...

Grinchen - det är jag det...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar