tisdag 24 december 2013

Pust, stånk och frust.

Jag har ALDRIG någonsin varit så nära en mat-koma som jag är nu klockan 21.00 på julafton.

Klart jag brukar släppa loss och fröjdefullt äta enorma mängder på julafton, men denna jul har jag nog satt rekord.

Jag har glufsat pulled pork, revbensspjäll, buffalo wings, pommes skruvar, coleslaw, chokladtårta, ägg, crêpe, skinka, köttbullar, prinskorv, potatis, sallad, brysselkål, pastej och en del godis på det.....

Och nej, det var inte bara en av varje art.

Jag gick banas bland faten helt enkelt och hoppas jag inte gör om det....man vill ju inte bli ihågkommen som kvinnan som åt till hon fick en stroke....

Annars en fantastisk julafton i trevligt sällskap - bästa klapparna var att 18-åringen kunde tänka sig (om än lite motvilligt) att fira med oss ett tag och 5-åringen som har varit en total solstråle hela dagen och verkligen gladdes åt allt han fick.



Tomten kom tillslut - efter disk och kaffe.

Vår fina lilla prinsessa var också väldigt nöjd med tillvaron...


God Jul och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar