fredag 17 oktober 2014

Fredagkväll

Svante smet till en kompis från fredagsmyset...?
Vad händer? Har han redan blivit stor?

Mina kärleksmums åts upp till sista smulan på jobbet - jag andades ut, de gick att äta.
Nu badar vi i kärleksmums här hemma. Hela frysen är full och det finns en stor påse i skafferiet. Äppelkakorna hoppas jag håller till på söndag. Då kan jag ta med som efterrätt hos svärmor (vi är bjudna på middag då)

Jonas får verkligen ligga i och äta nu innan det blir dåligt - men jag litar fullt och fast på att han klarar av det.

I morgon kväll ska jag träffa några tjejkompisar och tjattra och kanske gå ut någonstans. Det ska bli jätteroligt, men jag ska vara smart denna gång och försöka sova middag innan. Ja just det - som en annan pensionär...
Sedan kommer jag kanske förvåna alla med att röja till klockan 5 på morgonen - vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar