onsdag 1 oktober 2014

Det är på tiden

Första vindruteskrapningen på bilen i morse...mmm...the winter is coming...

Har varit ute och sprungit en liten runda. Kroppen spelar spratt med mig efter min lilla förkylning för ett tag sedan. Så fort jag är klar och stannar så exploderar det med snor i min näsa...det rinner ut på marken och det rinner ner i halsen...jag har inget papper med mig och jag kan inte göra en luffar-snytning heller (mina näsborrar är för små, allt hamnar på överläppen). Jag spottar och hulkar där i skogen och ser ut och låter som flickan i "Exorcisten". Mysigt!

Kämpar på med mitt chips-embargo och har nästan börjat tröttna på tomater. Jag blir ju så förbannad när det inte händer någonting...MEN...jag har faktiskt gått ner 3 kg nu. Det tog en sabla tid och det syns överhuvudtaget inte alls, men nu ska jag inte ge upp än.
6 kg kvar att kasta överbord..

Det måste gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar