torsdag 30 oktober 2014

Avbön.

Okej. Ja. Jag tillhör den nyfikna typen. 
Snälla NSA - jag läste bara en artikel i "Ny teknik" om anonyma tekniker på nätet och blev lite intresserad...och ja, jag sökte vidare och såg sedan flera skrivelser om att jag genast blir intressant för er när jag söker på ordet "tails" (som är något som gör en anonym på nätet) och från och med nu kräver övervakning från er.

Det kommer glädja mig att få fler besökare på min blogg och jag hoppas ni får nöje av att läsa om hur jag ger mig på rabatten med spade imorgon. Jag hoppas inte att det faktum att jag köpt röda stenar att fylla skit-rabatten med gör mig till kommunist i era ögon? Det är bara det att det passar bäst med stengången vi redan har.

Ledsen om er högteknologiska övervakare av väsentlig information numer kommer fånga upp ordet "röv" väldigt ofta. Tråkigt om ni blir sura.

Ber om ursäkt till den stackare som ska kolla min internettrafik också. Ja jag är tråkig på gränsen till olagligt, jag vet. Men allvarligt - jag har småbarn...man orkar inte så mycket då.
Kanske min sambo har lyckats uppbåda krafter att göra något kul på nätet som jag inte vet om - Well done chap! i så fall...

Adjö vänner - om jag inte gör fler inlägg vet ni vad som hänt...
Ring Hamilton är ni snälla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar