onsdag 23 april 2014

Min intressanta dag

Nä, vet inte om någon annan än jag själv tycker att min dag är särskilt intressant eller annorlunda..
Förmodligen inte - ändå får ni här en rapport ner i halsen...härligt va?

Vi upptäckte i morse att Svantes odling börjat titta fram - fantastiskt och Ja, jag har alltid vetat att lill-killen fått lite bonnläpp i sig (förmodligen från mig) - och han blev förstås överförtjust.


Morötter och ärtor kommer det bli - fy fasiken vad äckligt när vi måste skörda. Nej inte mina favoritgrönsaker, men lite får vi väl plåga i oss för pojkens skull antar jag.
Vi letade ihjäl oss efter fröpåsen för delicatobollar, men de måste varit slutsålda.

Sedan var jag på jobbet och blev ännu en gång förundrad över all uppfostran som tydligen behövs av oss.


Detta var en ny skylt och som ni förstår blev någon här fruktansvärt förbannad över att hitta bajsränder när det sitter så tydliga instruktioner om vad som gäller. (ja, det kunde varit jag - men jag stavar det asshole och sedan tvingar mina besserwisser-beteenden mig att sedan skriva arsehole istället)

Jojo, det jobbar många lortgrisar här...

Men om vi skulle gå vidare till senare på dagen, så hade vi någon slags massagekurs där vi fick öva på dockor.


Här är min kollega som var riktigt engagerad, men mellan oss tycker jag att hon var alldeles för hårdhänt.
Hon tryckte jättehårt på bröstkorgen och sedan försökte hon släta av dockan på munnen...
Ganska perverst om du frågar mig. Själv tyckte jag att min massage var både välgörande och mjuk, men då gapade kursledaren något om att objektet dör??? Fnys! Vad är det för sektledare, undrade jag...?


Snipp, snapp, snut så var dagen slut - gonatt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar