tisdag 15 april 2014

Fuskigt!

Idag fick Jonas sin nya tjänstebil. Det var en blå folkvagn av någon modell som man tankar med biogas.
Och eftersom biogas är samma sak som en ko-fis och vår humor ligger på en femårings nivå så kallar han den självklart för sin prutt-mobil.

Inte nog med att han fick en ny bil - när han hämtade ut den fick han också en chokladask (av grumliga skäl).



Som ni kan se är det riktigt fina praliner (ja, ungefär som jag själv var när jag var ung)



Förutom att han vägrade ge mig hälften - som är en praktskandal!, så är det här ett himla slöseri att ge honom. (En fick jag smaka av snål-Olle...)
Nej, han kan inte njuta av det här som man bör och ska.
Det här är puts väck om fem minuter - jag lovar.

Han borde ge allt till mig och gluffa en Marabou schweizernöt istället.

Allvarligt...PÄRLOR FÖR SVIN är vad det är....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar