fredag 28 februari 2014

Ny varning

Så kom nästa pensionärsvarning på kort tid.
De kommer tätt nu men jag antar att det är samma för alla i min mogna medelålder...

Jag tror dock att många kämpar hårdare än mig mot att inte ge efter för pensionärsbeteenden.
Själv verkar jag välkomna dem.

Idag skulle vi ner till Thai-restaurangen och köpa hämtmat eftersom vi är sådana latmaskar att vi inte orkar laga käk på fredagskvällen.

Jonas höll på att storkna när jag tog med denna till restaurangen;


Han kunde inte tro att jag menade allvar och undrade om det var stroke på gång.

Jag envisades dock (ja ni ser att det är en frysbag för att hålla maten varm) eftersom vi skulle förbi mc donalds också så Svante kunde få en glad måltid...

Jag vet, snart har jag blått hår och hatt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar