måndag 30 april 2012

Klämdag

Vissa får vara lediga, men jag jobbar på, hej och hå...

Det märktes att de flesta hade ledigt idag....t ex så var min parkering tagen av en snål hantverkare när jag kom imorse.

Ni får en liten ledtråd till vilket företag det var (kan ju inte hänga ut idioter hur som helst)

Ok, det blir rätt svårt så gnugga nu geniknölarna så ska ni kanske kunna gissa... Här kommer ledtråden.

Det var en vit ful liten lastbil som det stod "ML smide" på...

Något förslag?

Jag ringde i vilket fall som helst efter någon som skulle komma och lappa denna anarkist.

Kanske tycker ni att jag var hård? Nå, vi är ett par stycken som hyr platser och vi har alla problem med att andra ställer sig på våra, dyrt betalade små rutor...så vi blir lite sura emellanåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar