måndag 16 april 2012

Värdelöst vetande,,,

...för er är att jag har lyckats surfa upp min månadspott på jobb-telefonen redan den 16:e...

ALLA sa att det var omöjligt...

Det är jag - och så är det Gunde Svan som klarar omöjliga saker...

Lite lyssnande på radio på väg ned till öland var knepet.

På jobbet har jag ibland glömt att slå på wifi-knappen och låtit radion sluka datortrafik som Jonas slukar en delikatoboll...blixtsnabbt och skoningslöst.

Detta dråpslag hade kunnat sluta i katastrof nu när badrumsrenoveringen gör mig lika retlig som en heroinist som tappat kanylen.

Tur att jag hade ett sim-kort med 5 GB surfing som låg och skräpade från samma leverantör (det som är mellan siffran 1 och 4) som bara var att pluppa i och problemet löst.

jobbsamtal mottages på fultelefonen i fortsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar