torsdag 19 april 2012

Ojdå.

Chockar mig själv med att säga ja till att följa med ligan ut och festa imorgon, när en kompis frågar...

Hoppas jag orkar hänga med och inte börjar gäspa kl 23.00...skulle inte bli så häpen om jag gjorde det...nu när jag är medelålders, jobbar och har en 3-åring fattar jag precis varför askungen sprang hem barfota vid midnatt...inget konstigt alls.

Hmmm...kanske dags att ta en dusch imorgon då? Nu har vi varit utan badrum nästan 2 veckor och för allas trevnad ska jag väl anstränga mig lite då...
Inte för att fjäsk ligger för mig, men det finns väl fortfarande vakter som kan neka mig att komma in antar jag.

Det var ju ett tag sedan jag var ute - har hört att man inte åker häst och vagn längre...spännande!

Kanske blir det bilder här efteråt som förstör min framtida karriär, vi får se...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar