fredag 27 april 2012

Vår superpappa!

Idag är en roddig dag....
För er som inte hajar klyket betyder det att-fara-hit-och-dit-och-hit-och-dit-och-kanske-upp-och-ner...osv.

VVS har gått ut i strejk mitt i vår badrumsrenovering vilket ger mig en del oro innan vi vet om vi drabbas. Vi väntar nämligen på att koppla in toalett, handfat och dusch nu och det har inte varit någon i badrummet på ett par dagar nu...
Jag förmodar att det är ett vvs-proffs som behövs för detta...
Vilka fasoner alltså...strejk i MIN renovering???

Nå, förskolan behagar inte ha öppet idag heller....mmm...de hade stängt igår också..
Inte för att jag missunnar personalen vad de nu gör, men det var dålig tajming..
Och se på fan - de har stängt på måndag också, the klämdag...

Detta betyder, och jag riktar mitt missnöje åt våra politiker, inte undebar-förskolepersonal-som-borde-ha-massor-mer-i-lön, att superpappan får släpa med sig både duracellbarnet och vovven till jobbet...(fredag och måndag)

Och alltså förbrukas mängder av pengar i mutor....här t ex dyr bulle och festis...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar