söndag 13 oktober 2013

Äntligen!

Nu får jag äntligen se min favoritserie på ett forum den förtjänar...


Vi har köpt det som de flesta människor redan har i sitt hem (i alla fall de jag känner) - vi är lite senfärdiga som vanligt.

En fet 46-tummare smart-tv...jag och Jonas är så nöjda att vi pöser som munkar...

Vi har glott på en sketen 32:a som är grynig, HD-ready (nä HD hade inte hunnit komma) och som saknar de flesta nödvändiga uttagen..vi var rätt trötta på den.

Den fick åka upp i sovrummet, och vara där ett tag innan vi fraktar ner den till Öland...

2 kommentarer:

  1. Haha... vilken skillnad mot min skärmstorlek :-))
    morsan

    SvaraRadera
  2. Jamen visst är den ståtlig? Det finns dator i också, så nu kan jag surfa med fjärrkontrollen...och bara ta upp TV4 play och titta på hem till gården..:)

    SvaraRadera