onsdag 11 januari 2012

Snart gör jag slut...

Amen, suck vilka usla program det är på tv...
Runt 19.30 så dör jag fullständigt i fåtöljen och hakan hänger ner sig lite extra...oftast har jag min kompis estrella bredvid mig...Då vill jag se något på tv ju.

Måste alla utbildningsprogram hur man äter/bantar,lagar mat eller driver restaurang komma samtidigt? Att byta kanal från biggest looser till supersize v/s superskinny eller Gordon Ramsey driver mig ju till en bok istället, och det kan ju inte vara program-skaparnas mål?

Nå jag blir ju beläst istället antar jag.

Men om detta ska pågå är ju faran att jag hittar en hobby istället som jag fattar passion till, och då åker ju tv:n ut.

Herregud, så ska det väl inte vara????

Nä skärp till er på tv innan det är försent och ni förlorar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar