söndag 29 januari 2012

Friluftshysteri...

Aaaaaahhh.....här hemma bara pratas det om långfärdsskridskor, skidor och åka pulka och blablabla..

Jag vill bara ligga inne och jäsa när det är så här kallt, men det kan jag glömma antar jag..

Lördag morgon, 7 km hundpromenad...Lördag eftermiddag, ut i naturreservatet med hundkompis och traska omkring lite mer än en timme...

Söndag morgon - hundpromenad någon timme. Hem till farmor och farfar för att fika..trodde jag...
Nej, de har gått på myten att jag verkligen ligger hemma och jäser för jämnan och ville att det stackars barnbarnet skulle få åka pulka.

upp och ned,upp och ned,upp och ned,upp och ned.....hunden sprang bredvid och bjäbbade.


Ja jag vet att jag ser glad ut, men det är bara att jag känner snön i arslet tror jag...

Vem har hittat på detta elände?

1 kommentar:

  1. Du ser lika lycklig ut som ett barn på julafton.. :-) // jonas

    SvaraRadera