måndag 9 januari 2012

9 dagar..

Ja så var det över efter 9 kämpiga dagar...nyårslöftet bröts, och det med råge.
Satans chips, jag svär att de låg på lur..
Får genast konspirationsteorier att stämma..hmmm,,.som om någon inte vill att jag lyckas..och här är bevis ADHD:

  • Jag hade inte köpt chipspåsen som fanns hemma
  • Jag blev lämnad hemma på kvällskvisten utan något substitut hemma (tomater) - Jonas är och tränar?
  • Någon nämnde innan han gick och tränade att jag inte skulle ta chipspåsen när han var borta? (hmmm, var det verkligen därför han sa så?? egentligen??)
  • Någon har en egen pluffs-mage och sög i sig en jättechokladkaka igår som en annan dammsugare - känns kanske bättre om jag gluffat i mig en påse chips då...
Så måste det ju såklart vara???
Hämden blir ljuv - kanske jag köper en smörgåstårta till honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar