tisdag 28 juli 2015

Vissa saker är man inte så bra på.

Det är ju faktiskt semester och då borde man helst slöa.
Jag har alltid trott att jag har varit väldigt talangfull i den grenen (att slöa) men det har visat sig att det bara är inbillning och att jag är ganska värdelös när man undersöker det lite. Det var nog bara i ungdomens fornstora dagar som jag var riktigt bra på det.

Så istället för att läsa bok idag har vi varit på en 4H-gård/lekplats och haft kul.
Vi klappade djur och stod under paraplyn.


Här var vi inne hos de gulliga getterna och klappade.
De slutade vara så jättegulliga när de började käka upp min väninnas fina väska.


Min väninna är fredligheten själv, men terroristattack mot en kvinnas handväska ger konsekvenser...



Nä jag skojade bara. Hon drämmer inte paraplyt i skallen på geten - den vill bara klia sig mellan hornen. (Vi är väl inga barbarer heller?)

Sedan åkte vi hem och målade vardagsrum. Vila kan vi göra i graven...(eller i krukan blir det väl antar jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar