söndag 19 juli 2015

Impulsköp.

Hallå i stugan!...Har varit borta härifrån ett par dagar på grund av att vi har haft gäster på besök.

Det har varit supertrevligt och det blev till och med lite fint väder den dagen de anlände.

Vi gjorde en utflykt till Borgholm och på vägen stannade vi till på ett par loppisar och botaniserade.
På det första stoppet stod jag vid kassan och betalade och kan ni tänka er? Bakom mig i kön stod Henrik Schyffert för att handla en fin gammal skolplansch med religiöst motiv. Han är så rolig att det kändes glatt bara att ha varit nära honom...

På det andra stoppet fick både jag och Jonas någon slags tillfällig sinnessjukdom samtidigt...
Vi lät Svante köpa den här:


Det var inte svårt att se att kassörskan tänkte "det föds en idiot varje minut" och jag undrade lite vad vi höll på med. Men Svante var helnöjd. - Den ska heta Darwin, sa han.

Sedan hade vi lite kul med den.


Jonas är lite orolig att den ska dyka upp mellan oss i dubbelsängen, då den är så muskulös och fin. 

Jag säger väl som så att får jag för lite kramar så vet man aldrig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar