måndag 13 juli 2015

Ålders-noja.

Hmm...Är det jag eller världen som är helt snurrig?
Antagligen jag, jag vet, men allvarligt - Junior EM för 22-åringar??? (Friidrott)

Kan man verkligen räknas som junior vid 22 år? 
Jonas berättar att i hockey är man junior till man är 20 år, tror det är något liknande i fotboll.

Tiden man kan vara liten förlängs mer och mer verkar det som. Jag tycker 22 år är ganska gammalt. 18-åringar i ungdomsklass är väl ok, men hur länge ska man dra ut på barndomen? Vad är det för  jättebebisar vi skapar?

Jag är i chock (som vanligt) men jag antar att det där med ålder inte är så viktigt för vilken kategori man räknas till. Tur för oss då vi tänkte splasha ut på ett djurparksbesök i år och jag förmodar att vi kan få pensionärsrabatt i år?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar