torsdag 30 juli 2015

Ålderskris nummer 14

Ni vet alla vad ett frikort är va?
En i förväg bestämd kändis man får kuckelura med om den skulle dyka upp i ens väg (allvarligt, borde inte behöva påpeka att båda måste vilja det också, men utifall den mikroskopiska möjligheten att hagamannen läser detta så skriver jag ut det också).

Hur som helst har väl Jonas valt Jessica Alba, eller något. Vet inte så noga, utan är mer intresserad av mitt eget frikort och huruvida sannolikheten är gynnsam för uppdykande.

Det har alltid varit Kurt Russell....

Nu har det gett mig en smärre ålderskris som skakar mig - den fjortonde i ordningen skulle jag tro (kriser kommer och går...)


Ja, ni ser ju orsaken va?

När ens frikort börjar se ut som Gandalf måste man väl ändå ha rätt att få byta?

Jonas tycker lagt kort ligger, (såklart) men jag hävdar att den regeln finns. 

Eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar