fredag 11 juli 2014

Trött

Semestern är här och jag är dödstrött klockan 22.15 och tvungen att gå och lägga mig.

Det har varit en intensiv jobbvecka, då många uppför sig som om döden är nära förestående när jag ska ha ledigt, men nu är autosvaret aktiverat på mailen och jag har klockat ut.

Jag har en jobbrelaterad sak kvar att göra på måndag - sedan är det njuta av ledighet som gäller.

Vi åker till Öland imorgon. Vuxna barnet stannar hemma.

Igår var min far här och fikade för att träffas lite innan semestrarna. Jag bjöd på jordgubbar och vaniljvisp. Åt en rejäl portion själv.
Sedan när han åkt hem så fortsatte jag på egen hand...men bara lite då...


Ja hela rubbet slank ner på fem minuter. Nästan att jag stolt tyckte att jag slagit något rekord någonstans.

Ja men jag vet - jag äter som om jag hade en binnikemask. Ibland önskar jag nästan att jag hade en. Skulle löst en del viktproblem jag släpar på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar