torsdag 24 juli 2014

Reklam, reklam...

Min gamla pluggkompis Gaston har gjort en app som han lanserar nu.
Otroligt kul (och duktigt) tycker jag.

Han behöver lite beta-testare (tror jag att det kallas) som betyder att man är med och testar den första versionen. Det är gratis såklart.

Om någon mer än jag har lust att prova så går man in på www.heatcord.com och lämnar sin mailadress.
Den säljs inte vidare utan det är för att man får appen via mailen.

Den går ut på att man ska kunna se var människor samlas i en stad. Och så kan man tex filtrera på den åldersgrupp man är intresserad av (lammkött eller åldringar - jag dömer såklart ingen.) och så hittar man klickar av folket man filtrerat fram och på vilka ställen de håller hus - perfekt om man vill stalka många på en gång. Så slipper man förslagsvis hamna på en bar där det är tomt eller en där man är äldst tillsammans med skräniga, 20-åriga brats som man bara får lust att örfila..

Det finns tusen saker till man kan göra i appen men det får ni luska ut själva.

Våga prova...:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar