fredag 25 juli 2014

Sommar

Jag hoppas ni har en riktigt härlig semester nu, så att ni inte kräks på min (som slår idyll-rekord)...

Idag har ni nog själva märkt att det varit helvetesvarmt och då vet ni ju vad jag brukar göra...
Ja men just det - starta något sjukt jobbigt klockan 13.00 när solen steker som mest.

Detta år målade jag ett golv.


Jag överdriver inte när jag säger att jag var sjöblöt efteråt - gosig och fräsch.
Jag är mycket nöjd med resultatet. Ett lager till imorgon bara...

Sedan har vi ordnat en egen liten pool till vovven.


Här ser ni henne dyka lite...
Hon piggnade till ordentligt av att få bada. Har annars mest släpat sig omkring, långsamt och tungt flåsande.

Så avslutar vi med en sommarbild som Svante har tagit av oss. Kvällspromenad i hamnen. Vi blev lite fina tycker jag så då passar jag på att lägga ut den och få lite kontrast till de knasbilder jag brukar ge er..


Jojo, inte syns jag i klänning så ofta...
Titta länge - det kan dröja några år till nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar