söndag 20 juli 2014

Sammanfattning

Första semesterveckan är till ända och den har varit väldigt bra.
Den startade med ett par dagar med ösregn men sedan kom värmeböljan (eller värmeblöjan som Svante föredrar att kalla den)

Här på Öland finns miljoner saker att roa sig med, från djurparker till lådbilsland och medeltidsborgar, men eftersom vi inte bor på Solliden är jag väldigt nöjd över att Svante är billig att göra lycklig.

Det dök tex ner ett vykort från farmor i brevlådan.


Det var succé.

Sedan är den här sommaraktiviteten väldigt populär.


(Ja jag vet att jag ser ut att jag åkt iväg i pyjamasen med rufsigt hår, men vi kommer från stranden ju)

Det kom ett brev från farmor i brevlådan


Killen kissade nästan på sig av glädje...
Och så åkte vi häromdagen och spelade golf.


Och ja det går väl inte att ta miste på att någon tyckte det var väldigt roligt?

Den som ser lite smått butter ut på bilden kom också sist med flera hundra slag. Tråkigt att vara så dålig på någonting.

Sedan badar vi friskt i värmen - både i havet och i lilla poolen här hemma. Jag har ännu inte doppat mig i havet, men jag känner inte att det är särskilt bråttom heller....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar