tisdag 11 september 2012

Virus

Lilla jag är på jobbet och jobbar så svetten lackar såklart.

Vet inte hur det är hos er men flera av mina kollegor ligger däckade i förkylningar och ett par som är här låter som Kalle-Anka när de pratar. Något virus går, som man brukar säga.

Jag har också drabbats...

Brukar ju skryta att jag minsann aldrig blir sjuk utan att jag brukar få en munblåsa istället, vilket är sju resor bättre än snor och feber.

Nå, det hände denna gång också, men jag vet inte om jag hellre varit sjuk istället?
Viruset har jeflar i mig poppat popcorn med mina läppar den här gången.

Jag kan räkna till sju blaffor på läpparna och en del av dem är tre fyra blåsor i samma.

Jamen stackars er som går och snörvlar..
Jag ser faktiskt ut som en stor fet smocka - det är mycket värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar