söndag 23 september 2012

Förvånad.

Har varit på soptippen och slängt massor av skräp.

Jag slängde bland annat en stor utrensning av kläder.

Jonas gick med ett par av de noggrant ihopknutna kassarna till containern för textilier, och jag gick till den för brännbart med en hög av Svantes leksaker.

Sedan var det bara några gymnastikskor kvar och jag tog på mig uppgiften att slänga dem i den för textilier.
Redan på håll såg jag att den var rätt full...
Jag såg även att man inte kastade påsarna i den heller...
När jag kom ända fram lyser ett stort, färgglatt litet berg av mina uttjänta trosor, kanske trettio stycken, som Jonas slängt i containern strategiskt sist så de kom överst..

Det såg verkligen helt sjukt ut, och jag stirrade en stund och kände mig lite obehagligt skyldig även om det var omöjligt att koppla dessa tingestar till mig...

Till hans försvar får jag väl medge att han inte visste vad som var i påsarna...

Så om någon känner att det är tomt i underklädesbyrån kan ni ju svänga förbi sörab och se om något passar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar