fredag 14 september 2012

Ful.

Hmmm...klippte håret på klippoteket i Sollentuna härom dagen.

Frisören var ur-usel och frisyren blev likaså.

Jag tyckte att frisyren var rätt okej när jag satt i stolen, jag var dock lite störd över att det inte blev som jag bad om utan han hittade mest på själv hur det skulle klippas.

Förutom det avböjde jag också bestämt tre gånger förslaget om att lägga benan på andra sidan huvudet mot det håll jag brukar.

Huuu, det skulle ju bara inte gå att göra något så djärvt.

Jag betalade 380 spänn och gick därifrån. När jag kom till bilen tre minuter senare hade håret kollapsat och såg ut som om jag klippt det själv.

Hade jag sett det där inne hade jag inte betalat, men nu struntade jag i det och kommer aldrig någonsin klippa mig på detta ställe igen.

Kan man ha keps på jobbet tro?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar