söndag 9 september 2012

Ungern

Ska såklart skriva lite om våra äventyr i Budapest när jag kommer hem, men väntar med godsakerna till jag är utom räckhåll för mitt resesällskap, mamma, Syw och Marie.

Flygresan gick otroligt smidigt och jag fnissar över att jag vägrat Skavsta alla dessa år. Jag har hört så mycket om att man fraktas som boskap och det är som att åka buss och fy och usch.

Men så var det inte.

Nej tvärtom så slapp man till min förtjusning alla irrande kreatur som man vill slå ihjäl på andra flygplatser.
Bra med lite preussisk ordning och det gick skitsnabbt så satt alla ner i planet och vi kunde åka.
Annars kommer man aldrig fram till sin plats för Agda står i gången och ska lägga sitt handbagage på hyllan, sedan sin jacka och den lilla taxfree-påsen och förresten skulle hon bara plocka ut sin telefon från jackfickan och just det..plånboken också..

Nä det var kanon.

På bilden är vårt rum och Syw.

Sedan gick vi ut och åt. Jag blev strängt tillsagd av Syw och Marie att man måste fotografera allt man äter och dricker för det måste såklart ut på Facebook...alla sitter ju och väntar på varandras måltider där, eller?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar