onsdag 14 mars 2012

Ny kanal

Är väldigt nöjd idag då jag hittade en ny radiokanal att lyssna på i bilen när jag åker hem från jobbet..

Har ju lyssnat på Rix FM ganska länge, men sedan Titti började med morgonzoo igen, så har Benji som är kvar blivit otroligt tråkig att lyssna på..(alla begriper va?)

Nu har jag i alla fall hittat Robert Aschberg som håller låda hela vägen hem, och jag är supernöjd!

Det är ett ring-in program så jag får skratta gott åt alla dårfinkar som han får på tråden - många busringer och man hör hur sucken kommer ända från skrevet innan han lägger på och tar nästa samtal..

Idag blev det lite galen middag igen...
Jag gjorde en tjock spenatstuvning och i den hällde jag gårdagens rester - kycklingbitar och champinjoner i lite grädde. Detta slevade jag i mig framför en grimaserande sambo som inte var lockad och därför gjorde falukorv med makaroner till sig och Svante.

I aftonbladet stormar det visst vidare om håriga armhålor ser jag...jag nämner det ens för att jag blev så förundrad hur det kan provocera så...? Jag läste lite kommentarer till artikeln och man kan bara häpna över att många inte bara kan strunta i de människor som är lurviga om de nu tycker det är så äckligt? Bara för att jag inte är överförtjust i mustascher springer jag väl inte och jagar ut dessa personer över ett stup heller?

Om jag bara inte var en sådan svett-lurk skulle jag spara ut hela skogen och gå i linne hela sommaren - man är ju motvallskärring...Tyvärr får jag lökringar direkt om jag har hår där, så det måste bort av ekonomiska skäl...
Ja ni förstår vilket klädkonto det skulle bli om de blev förstörda efter 2 veckor på mig...

Ja, varsågoda...en smaskig moralkaka fick ni - idag leker jag visst glasögonsmurfen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar