onsdag 14 oktober 2015

Fattar noll.

Jag undrar så....Hur kan Svante tycka så mycket om spelet minecraft?
Det är helt obegripligt?...
Jag vet, jag är en gnäll-tant, men seriöst? Är det bara jag som går och undrar?

Nej, jag är ju inte särskilt kunnig på spel - men det här kan jag bara inte förstå? Det är fult och det går typ inte ut på någonting. Vi var med och kollade lite när Svante spelade för att se om vi missat något, men jag måste säga att det var bara ännu mer förbryllande.
Han gick omkring lite planlöst i den där fula världen och sedan grävde han en stor grop? Ok, sedan gick han omkring lite till och hoppsan, titta? Det hade visst fallit ner ett får i hans grop?... Kul...
Det byggdes lite med klossar också. Men är det roligt en halvtimme? Va?...

Som sagt: Förbryllande.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar