söndag 9 mars 2014

Melodi-final.

Oh, rövhål! vad spännande det var igår på melodifestivalen.
Jag satt alldeles ensam och tittade på upplösningen av finalen och inte en enda röst ringde jag in, snål som jag är...Jag betalar ju tv-licens, my god!

Nu är det söndag och jag ska glömma mina fettvalkar och åka iväg och fika. Kan nog göra anspråk på världsmästartiteln där.

Funderar på om jag ska chockera Jonas med att tala om att jag vet att Alexander "The Mauler" Gustafsson vann igår? Jag säger mig ju vara så ointresserad av sport, men så blinkar ryggradsinstinkterna in och så suger jag åt mig ändå....
Tyvärr skulle jag inte våga se en match när de pucklar på varandra.
Jag har en fobi där nämligen.
De kan gärna spöa varandra så att blodet flyter och skvätter på mig och jag kan iskallt och blodtörstigt heja på med: -bit av han örat! - men skulle en av deltagarna bryta eller få ett finger ur led skulle jag kräkas, få kramper och behöva sättas i tvångströja för att hindra att jag sliter ut mina ögon...,

Bara av att skriva det här får mig att knyta nävarna i svett och rysa...

Hu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar