torsdag 13 mars 2014

Fel dag

Idag var det en något besvärlig dag.
Det var som om universum har bestämt sig för att kanske ge mig god tur snart, men måste jämna ut det med att hälla lite grus i livets maskineri.

Inget allvarligt, bara retfullt.

  • Tog två vänsterhandskar och gick för att åka och lämna hunden hos svärmor.
  • Svärmor hade beställt att få Svantes cykel, vilket hon fick - men jag glömde ge henne hjälmen.
  • Extrem kö in till Solna, tog en och en halv timme att komma fram.
  • Hantverkare ringer (laga tvättmaskin) och säger att han vill komma om en timme - eeeehhh, nej det kan du inte...ny tid i morgon, hantverkare butter.
  • Glömde gå på en kurs jag var kallad till.
  • Glömde blodgivningen som jag var kallad till
  • Glömde säkert något mer som jag har glömt.


Så ni förstår att jag är mycket förväntansfull över framtiden. Kanske ska köpa några lotter nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar