måndag 3 mars 2014

Klara färdiga gå.

And let the shopping begin...

Jag har just gått över en inre gräns och handlat kläder på nätet. 
Ett par gympaskor (säger någon gympaskor längre?).
I flera år har jag tvekat att shoppa kläder på nätet och jag har överhuvudtaget handlat extremt lite på det sättet.
Någon liten pryl såklart men inte är det mycket.

Jag har alltid varit lockad och tittat - allt vill jag ha och det är lätt och billigt.
Men jag tror att handla på nätet för mig är som att öppna pandoras ask...det finns liksom ingen återvändo.
Eller om ni inte är så intresserade av gamla skrönor och myter - som att öppna en chipspåse då..det går inte att bara ta ett chips och sedan låta bli den.

Undrar hur det här ska gå...

Tröskeln har passerats... (Med domedagsröst)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar