torsdag 27 mars 2014

Fel målgrupp

Blev rekommenderad idag att gilla en sida som hette "Vi som gillar pendeltåg"...
Har hört att reklamen på dessa sociala medier (ja ni fattar väl att jag pratar om facebook?) är skräddarsydda för oss och det brukar ju stämma ganska bra.

De brukar vanligen uppmana mig att gå ner några kilo och även skaffa lite nya kläder istället för skiten jag har i min garderob. Det händer till och med att de listat ut hur för hemskt det ser ut här hemma och ger mig inredningsråd, så för det mesta är de på rätt spår.

Men här körde de verkligen i diket.
Ingen hatar pendeltåg som jag (ingen hemlighet direkt).
Det här är pendeltåg för mig:


Här är ett foto jag tog när tåget stannade i Sollentuna för att släppa på pendlare....
Det var ca 10000 som hade gillat sidan - en lagom boskapsflock att frakta i de där vagnarna...
Varje dag jag slipper ber jag en bön av tacksamhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar