söndag 8 juli 2012

Rysning...

Som ni förstår så hade jag när jag kom hem från den lilla miniresan till nämdö en hel del foton i min iphone som jag var tvungen att fixa lite med.

Det skulle tankas över till datorn och mailas till kreti och pleti och allt det där.

När jag hade tankat över bilderna så upptäckte jag att det kommit med en del filer med filmsnuttar också.
Det kanske var sju eller åtta filmer och jag förstod att jag hade hållit på att fibbla med filminspelningsknappen istället när jag skulle ta foto (vilket inte är helt ovanligt när det gäller mig)

Jag tänkte först bara slänga rasket, men så ångrade jag mig hur som helst och tittade igenom vad jag filmat egentligen...

Den sista snutten skrämde skiten ur mig....

Varsågod om du vill titta (bara tio sekunders film som drar igång direkt - ingen reklam)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar