torsdag 10 maj 2012

Äntligen!!!

Våtrum eller våt dröm???
Idag när jag kom hem från jobbet fick jag äntligen uppleva denna syn...som ni förstår är Jonas omåttligt nöjd med sin fräscha tron...(enda stället han verkligen kan sitta och regera)

Vi fick också en lapp från byggarna att nu var det klart att börja använda, men vi skulle vänta med möbleringen till de hade slutbesiktigat...och det skulle ske nästa vecka...

Äntligen ska det bli dusch hemma tänkte jag...när Svante har gått och lagt sig - då!

Jag var väldigt upprymd ett tag...sedan fick jag nästan en hjärnblödning av vrede när jag insåg att det inte skulle bli någon tvättmaskin inkopplad i det närmaste...

Ibland önskar jag att det var år 1700... Då skulle jag kunna dåna...

2 kommentarer:

  1. Men herre gud vad fint.Så där tjusigt trodde jag inte det skulle bli. Vet ej om det är jag som lyssnat dåligt men ska ni ej ha något badkar?
    /Jennie

    SvaraRadera
  2. Konstigt, jag svarade för länge sedan, men det kom visst inte upp att läsa...

    Jo badkar kom idag...visst är det tjuuusigt?
    Får ha en badrumsfest snart. Jag vill ju vara där hela tiden..:)/Åsa

    SvaraRadera