söndag 12 februari 2012

Tjockt..

...Också tog viruset mig också...
De flesta på jobbet har gått omkring och snörvlat och hostat förra veckan, och en hel del har däckat och stannat hemma.
Trodde krisen var över eftersom jag klarat mig så länge - aber så tog jag de där små, söta, två glasen rödvin på fredagskvällen - och pang, pong, pung så vaknade jag med bihålor som en hollywood-fru.
Jag som skryter på jobbet att jag aldrig blir sjuk..om jag kan gå och jobba imorgon ska jag ändå låtsas som jag inte varit sjuk alls - så de tror att jag är en hubbot..

Helgen har alltså varit händelselös och lugn.

Söndagen vaknade jag upp till den trista nyheten om Whitney Houstons död...

Stjärnorna börjar verkligen trilla av pinn lite väl snabbt och tätt, vad är det som händer?

1 kommentar:

  1. De kända kanske går efter Maya-kalendern, undergång 2012// jonas

    SvaraRadera