tisdag 23 september 2014

Tuff period...

...eller något - jag kämpar hårt med äckel-päckel-yoghurten och har jättesvårt att svälja den även om den är väldigt len och god i smaken.
Vad är det för fel på mig?
Jag som kan äta allsköns hemska saker som vanliga människor nästan skulle spy av? Typ lever, fettet på köttet, senor och skinn på kycklingen, blodpudding, pölsa och svålen på fläsket med borst på...(nämen inte till vardags förstår ni väl - men om jag var väldigt hungrig skulle jag inte vara nödbedd)
Nå vi är väl alla speciella skapelser antar jag...

Annars har det ramlat in tre kalas-bjudningar till Svante senaset två dagarna - han säger artigt "Nej tack" när vi frågar om han vill gå.
Han ska själv ha kalas om några veckor - hur ska det gå undrar jag?

Sedan har jag en liten nyhet till. Vi har bokat en resa till London i slutet av november. Jag sammanfattar den som shopping, shopping, shopping, shopping, shopping....

Så - slut på skryt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar