söndag 5 januari 2014

Söndag

Har åkt skridskor i ishallen.
Mina fötter blev mos efter en timme.
När jag tog av mig grillorna efteråt, så saknade jag helt känsel i fötterna ett tag.
De var som döda kotletter och fick typ läggas in i skorna. Det kittlade och brummade när de vaknade till liv.

Jag är ju inte dummare än att jag förstår att skridskorna är aningens för små. De är lagom när jag sätter dem på mig. Men när jag åkt en kvart har fötterna svullnat en storlek. Eftersom jag inte tänker köpa nya och större är det inget att göra så mycket åt och obehaget och smärtorna försvinner ju när jag åkt i fem minuter till, då jag tappat känseln. (Hehe, man är väl hårdkokt från förorten?)

Roligt var det hur som helst, så fick den här bearnaise-kroppen röra lite på sig. DET behövde den desperat efter frosseriet i jul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar