torsdag 30 januari 2014

Nu ni!

Nu ni må ni tro.
Nu ska här kommas i form!


Jag har köpt en crosstrainer från en av mina kollegor som flyttat till mindre och inte längre har plats.

Hon hoppades att hennes gamla kompis skulle få röra på sig mycket i sitt nya hem.
Vi får väl se, sa jag muntert.

I bilen hem med Jonas och Svante i baksätet utropade jag: - oh vad vi ska bli fitta nu! (och syftade såklart på engelskans get fit)
- vi har små öron i bilen, sa Jonas i ena mungipan.

Svante tycker den är hemskt skoj att träna med - vi får väl se om vi får låna den någon sekund framöver...


2 kommentarer:

  1. Haha... ja nu kommer man väl inte ha en chans att hinna med er på hundpromenaden... ser för mig er tre framskuttande över enbuskarna på strandrundan..... :-))
    morsan

    SvaraRadera
  2. Jojo, du har helt rätt! Du kommer inte se skillnad på mig och en hare...

    SvaraRadera