fredag 17 januari 2014

Äventyr

Imorgon bär det av till USA och förhoppningsvis sol.
Äventyr!
Jag måste vara klockan fem på flygplatsen - som blir lite tufft naturligtvis.

Det som jag dividerat fram och tillbaka är lite hur jag ska kunna sova över Atlanten så jag kan klara tidsomställningen någorlunda bra.

Sömntabletter går bort eftersom jag inte har några.
Många rekommenderar en lagom dos av sprit för att somna in - men jag är lite tveksam...man riskerar trots allt otrevliga biverkningar. 
Jag tror jag kommit på den ultimata metoden dock...

Jag presenterar den härmed: insulinchock. (OBS passar ej för diabetiker såklart)

Jag tänker mig fyra stycken snickers i snabbt tempo. Jag blir lite pigg och glad i fem minuter och sedan sjunker jag in i koman när insulinet skjuter i höjden med en smäll.

Skitbra, billigt och ingen baksmälla!
Tror jag satsar på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar