måndag 1 april 2013

Öppet

Idag på annandagen trodde jag att allt skulle vara stängt och att vi borde gå i kyrkan eller något.

Internet upplyste mig om att jag hade fel - något som sällan händer...

Vi åkte till Ikea och shoppade lite och fortsatte till en liten klädgalleria där vi fikade och handlade lite smått och gott. Jag träffade min bästa ölandskompis där som också roade sig med att shoppa och Jonas suckade en aning utanför affären utan att veta om babblet som försiggick därinne.

Det tog väl en halvtimme eller något och efteråt sade han att han var övertygad om att jag hade hittat öppningen till Narnia, superlustig som han är...

Och apro på lustig.

På Ikea hade han väldigt roligt med locket till en tvättkorg....ni förstår hur roligt det är att ha med denne man i affärerna och att humorn är högklassig varje minut...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar