tisdag 2 april 2013

Borta bra...

Så var vi hemma i förorten igen efter en intensiv påsk på öland.
Det var museum, shopping och det var rivning av rutten veranda.

Vi hann med besök i Kastlösa (liten by söder om Mörbylånga) där det var lite påskmarknad och Svante fick bygga marsipankycklingar. Han är oerhört stolt över dem där de ligger i kylskåpet och han vill nog spara dem till han flyttar hemifrån.

Jag skulle vilja varna honom och säga att de kanske inte alls ligger så säkert där....jag har minsann sett pappa kasta lystna blickar på de stackars flygfäna...
Men jag vill ju inte att den lille plutten ska tappa tron på honom riktigt än så jag bara håller andan och kommer göra mitt bästa och jobba för att pappas egna chokladförråd aldrig tar slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar