tisdag 23 april 2013

Just det..

....det glömde jag ju bort att berätta.
Jag har köpt nya glasögon förr-förra helgen.
De borde vara klara att hämtas ut imorgon.
Jag vet inte hur nöjd jag blir med dem, de är nämligen gigantiska...på fredagar går ett tävlingsprogram på Bolibompa där programledaren är en stökig, högljudd karl i fluga och konstig frisyr. Han har exakt likadana goggels som jag valt...
Hur som helst tog Jonas foto på mig i tjugo olika glasögon och jag såg ut som en sinnessjuk i allihop.
Nu blev det de här jätte-brillorna och ni ska få er ett leende sedan när jag fått dem och lägger in ett foto..

Även om de hamnar i en byrålåda så fick jag ett par slipade solglajjor på köpet-de kommer slitas ut, så då gör jag ingen förlust har jag räknat ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar